Smučarski tekači živijo dlje!

 

Rekreacija je danes “in”. Čedalje več ljudi se udejstvuje tekaških, ter kolesarskih maratonov, triatlonov,… To vse kaže na nek nov trend v družbi. Ljudje se namreč zavedajo pozitivnih stvari v vzdržljivostnem športu. Tek na smučeh je na vrhu seznama športov, ko pride do vzdržljivostnih dejavnosti pozimi. Vadba v naravi ni le dobra za telo, vendar prija tudi stanju duha. Kar 90% telesnih mišic je v akciji in kar 500 kalorij je porabljenih na uro. Vse to je lahko samo dobro za vaš kardiovaskularni sistem, da ostane v formi tudi v zimskih časih.

“Poleg pozitivnih psiholoških dejavnikov in pozitivnega učinka na kardiovaskularni sistem, je ta oblika vadbe tudi dobra za sklepe. Možnost poškodbe je tako majhna, da kot fizioterapevt nebi nikoli okleval pri priporočanju smučarskega teka,” je povedal Dr. Bern Wolfarth, glavni fizioterapevt v nemški smučarski zvezi. “Kakorkoli, pri okrevanju morajo pacienti dobiti zeleno luč od svojega zdravnika, preden se lotijo kakršnekoli rekreacije. Ljudje nad 35 let morajo seveda vedeti, če imajo kakršnekoli probleme, ali z srcem ali s čim ostalim,” je dejal Dr. Wolfarth.

Če sta kardiovaskularni in mišični sistem zdrava, potem potrebujete le pravo opremo, da začnete s tekom na smučeh. Entuziasti lahko najdete vso opremo, ki si jo želite, v športnih trgovinah. Fischerjev obširen rang produktov vam lahko ponudi vse kar si želite. Da vam bo zagotovljen maksimalen užitek v teku na smučeh, vam priporočamo, da si izberete smuči, ki so v skladu z vašo težo. Čevelj mora biti kompatibilen z sistemo vezi. Dolžina palic je odvisna od višine smučarja, ter tehnike. Pri skatingu je to 90%, pri klasiki pa 85%. Pri oblačilih velja pravilo: oblecite se en sloj manj, kot za zimski sprehod. Kakorkoli, ne pozabite na rokavice in pokrivalo!