Smith svojo 50-letnico začinil z novo identiteto

Leta 1965 je je Dr. Bob Smith, ortodont in smučarski navdušenec, razvil prva smučarska očala z termalnimi lečami in prezračevalnim okvirjem z namenom, da bi lahko smučal tudi takrat, ko tega takratne vremenske razmere to niso dovoljevale. Tudi 2015 Smith ostaja zvest svoji viziji pionirstva pri novih in naprednih produktih, ki podirajo meje obstoječega z izjemno skrbjo za podrobnosti, saj le te pomenijo največjo razliko. Smith je danes to kar je ravno zaradi same inovativnosti, ki ga je krasila iz leto v leto.

Smith je naprej revolucioniralo tržišče z prvim sistemom smučarskih in sončnih očal z zamenljivim sistemom stekel, korak naprej pa je že stala predstavitev dveh novih integriranih sistemov čelade in očal, ki skupaj tvorita ventilacijsko celoto. Čez leta je Smith razvil tudi največjo kolekcijo sončnih očal, ki so prijazna okolju. Zadnja pridobitev v kolekciji sončnih očal z polariziranimi stekli je tehnologija ChromaPop™, hkrati pa so ubrali popolnoma drugačen pristop v izgradnji smučarskih in kolesarskih čelad z sistemom Aerocore™.

Smith tako svoj jubilej praznuje kot podjetje, ki postavlja trende. Ker se Smith zaveda pomembnih izzivov, ki čakajo v prihodnosti, so zato jubilej izkoristili tudi za predstavitev nove podobe te blagovne znamke.
 

Nov logotip podjetja Smith